poniedziałek, 23 czerwca 2014

#2

Przepraszam, że uciekłam tak bez słowa, ale miniony tydzień był dla mnie zakręconym tygodniem :)
Szczegóły w innym poście :))

Dzisiaj z racji tego, że zaczęłam bardziej interesować się zdrowym trybem życia i odżywianiem, postanowiłam Wam pokazać kilka ćwiczeń, ciekawostek na ten temat.

Na początek podstawa, czyli PIRAMIDA ZDROWEGO ŻYWIENIA:


 Kilka dodatkowych zasad, których staram się przestrzegać:

  1. Dbaj o różnorodność spożywanych produktów!
  2. Pamiętaj o aktywności fizycznej!
  3. Spożywaj codziennie co najmniej dwie duże szklanki mleka. Mleko można zastąpić jogurtem!
  4. Jedz dużo warzyw i owoców!
  5. Pij dużo wody! 
  6. Ograniczaj słodycze i sól!  
  7. Nie pij alkoholu!

 Woda- źródło życia:

Jeżeli jesteśmy już przy temacie wody, to polecam codziennie rano pić ciepłą wodę z cytryną- oczyszcza nasz organizm z toksyn! :)




A oto mój przykładowy trening:


Poza tym:
- 5 minutowa rozgrzewka;
- 30 min ćwiczenia na twisterze;
- 30 min biegu (sobota);
-  ćwiczenia od Ewy Chodakowskiej;

Nie masz jeszcze motywacji? To patrz:
A oto co wisi u mnie w pokoju: 
Taki mój motywator :)


Pamiętajcie! 
 "Nie ma żadnych ograniczeń
 poza tymi, które sami tworzymy"
Trzymam za Was kciuki, mam nadzieję, że udało mi się kogoś zmotywować do działania i że wytrwa w swoich postanowieniach :)

P.S. Jeżeli będziecie chcieli podzielić się Waszymi treningami, bądź pokazać swoją metamorfozę piszcie na maila: agnieszka.jump@gmail.com

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz